Van West Yellowstone naar Vernal 30 augustus - Reisverslag uit Vernal, Verenigde Staten van Erik en Eveliene - WaarBenJij.nu Van West Yellowstone naar Vernal 30 augustus - Reisverslag uit Vernal, Verenigde Staten van Erik en Eveliene - WaarBenJij.nu

Van West Yellowstone naar Vernal 30 augustus

Door: Eveliene

Blijf op de hoogte en volg Erik en Eveliene

30 Augustus 2016 | Verenigde Staten, Vernal

Vandaag een lange reisdag voor de boeg. 491 miles te gaan. Reistijd zou tussen de 7 en 8 uur bedragen.
Met enige weemoed namen wij afscheid van dit mooie nationale park, Hier hadden wij nog wel enkele dagen door kunnen brengen. Erik was goed uitgerust en zat weer met een grote glimlach achter het stuur. We gingen vrij snel op een snelweg rijden, 4 baans, 80 miles per uur. Dus hier werden letterlijk even meters gemaakt. Een stop gemaakt voor een lekkere latte en een smoothie. De lunch was dit keer een Wendy's. Helemaal verkeerd, maar ook die kan weer van ons lijstje af. Wij kwamen langs Salt Lake City, ook vanaf de snelweg is dat een hele mooie stad. Snel daarna zijn wij op een gewone provinciale weg gaan rijden richting zuid/west. Deze Dinosaur Diamond Prehistoric Highway was een genot voor ons beider oog en ook de auto beleefde veel plezier aan de vele stijgingen in gevarieerde %'s. Veel bebossing op de heuvels, lavalandschap, glooiingen en links/rechtst een leuk meertje. Af en toe een nederlands snoepje en de tijd/miles vlogen voorbij. Rond 6 uur kwamen wij aan in Vernal. Een lange uitgestrekte stad. Langs de Mainstreet zitten veel eettenten, dus keus genoeg. Na incheck hotel zijn wij een eind gaan lopen. En hebben wij besloten om te gaan eten bij een Buffetrestaurant. Daar serveerden ze "Sirloin steak". Een zalig stuk vlees. Gecombineerd met allerlei andere zaken van het buffet, was dit voor ons beiden een feestmaal. Lekker naar ons hotel terug gewandeld, alwaar wij ons klaarmaken voor weer een reisdag. Morgen ca 370 miles te gaan, op naar Moab, bekend van de beroemde Arches.

• 31 Augustus 2016 - 11:39

Yvonne:

Heerlijk om te lezen dat jullie samen ZO enorm genieten! Voor mij elke dag een momentje om naar uit te kijken en zo de reis een beetje mee te maken. Vol verwachting kijk ik weer uit naar het volgende bericht. XXX

• 31 Augustus 2016 - 19:41

Christine :

Zo eindelijk weer goede wiki en telefoon dus even bij gelezen. Wat een mooie reis.