Van Grand Teton naar Yellowstone 27 augustus - Reisverslag uit West Yellowstone, Verenigde Staten van Erik en Eveliene - WaarBenJij.nu Van Grand Teton naar Yellowstone 27 augustus - Reisverslag uit West Yellowstone, Verenigde Staten van Erik en Eveliene - WaarBenJij.nu

Van Grand Teton naar Yellowstone 27 augustus

Door: Erik

Blijf op de hoogte en volg Erik en Eveliene

27 Augustus 2016 | Verenigde Staten, West Yellowstone

Zoals geschreven gisteren, gingen wij vandaag naar Yellowstone rijden. Het had gevroren zo koud is het hier al. De korte route was niet berijdbaar. In Yellowstone bleven de wegen dicht in verband met een bosbrand in het zuiden van Yellowstone. Dus een omweg gereden van ruim 4 uur. Leuk want wij hebben veel dingen gezien onderweg. Bijvoorbeeld bij Teton ligt een particulier vliegveld, daar stond een oude straaljager klaar om te vertrekken. Ik stelde voor om daar even te kijken, en Evelien vond het een heel goed idee. Bleken er in de hangaar diverse gerestaureerde vliegtuigen te staan die allen nog vliegen!!! Deze zijn eigendom van de warbirds organisatie Erg leuk, ze hadden er ook een gyrokopter staan, die de lucht in ging. Dat wilden wij wel zien, maar het gaf wel oponthoud. Ook hebben we de eerste Bison gezien. Verder zijn we doorgereden naar ons Hotel hier blijven wij drie nachten slapen, aan de west ingang van Yellowstone. Het hotel is erg mooi, ruime kamer, goed bed, mooie douche, gratis ontbijt en parkeren voor de deur.
Na deze rit zijn wij verder getrokken Yellowstone in. Daar hebben we geisers gezien en gefotografeerd. De bekendste, Old Faithful heb ik bij de foto's staan. Nadat wij alles hadden bekeken dachten wij klaar te zijn, we gingen op pad naar het hotel. Echter wij zagen de panoramic geiser met hele mooie kleuren, en veel damp..dus die ook maar even bekeken. Kortom deze dag was erg mooi, lang en geslaagd!

• 29 Augustus 2016 - 13:03

Richard:

Gaaf hoor een echte 'wilde'bizon... Erg groot beest. Yellowstone heeft website welke delen wel en niet toegankelijk zijn ivm vlammen en bibbers vanuit de grond . Info bij je receptie van het hotel. Vooral genieten hoor, uurtje minder rijden is uur meer herinneringen van wat je ziet een mee maakt. Leuk hoor een reisverslag, blijf updaten he...

• 31 Augustus 2016 - 19:28

Christine :

Leuke reis hoor. Vooral de ingepland uitstapjes.